BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Microsoft Lietuva programuotojų apklausa

Parašė Sergejus | 2011-01-04 20:43

Microsoft Lietuva pirmą kartą rengia Lietuvos programuotojų apklausą. Apklausa yra pakankamai trumpa, bet jus turėsite puikią progą išsakyti savo nuomonę apie Microsoft Lietuva darbą (patikėkite, apklausos rezultatai eis gerokai toliau už Lietuvos ribų). Apklausa sukurta Silverlight pagalba, kurį (esant reikalui) galite gauti čia. Atlygis už dalyvavimą – galimybė laimėti pelę, ausines ar klaviatūrą (daugiau informacijos, Tautvydo tinklaraštyje).

Ate Redmonde

Parašė Sergejus | 2008-09-22 20:33

Štai ir praėjo trys mėnesiai Redmond ir atėjo laikas grįžti namo. Lėktuvas už 8 valandų ir jau antradienio vakarą busiu Lietuvoje. Tikiuosi išeis gyvais pasidalinti įspūdžiais apie šiuos šaunius mėnesius sekančio .NET vartotojų grupės susitikimo metu, taigi ruoškite klausimus :)

Rodyk draugams

Microsoft stažuotė – paskutinės dienos arba galvosūkis dėl darbo

Parašė Sergejus | 2008-09-18 08:37

Štai ir artėja į pabaigą mano 12 savaičių stažuotė Microsoft. Paskutinės savaitės buvo sunkios iš moralinės pusės, nes viskas sukosi apie mano darbo įvertinimą, apie darbo galimybes ir t.t., bet apie viską iš eilės.

Visą stažuotės laiką aš nuosekliai ir laiku vykdžiau savo užduotis, todėl nenuostabu (bent jau man), kad šiandien aš gavau darbo pasiūlymą iš savo dabartinės komandos. Noriu iš karto pabrėžti – darbas tik baigus magistrantūrą, t.y. po metų. Nors Windows Live OneCare komandoje dirba šaunūs žmonės, bet Windows Forms programavimas tai ne tas kas mane traukia labiausiai.

Dėl šios priežasties vakar visą dieną aš praleidau pokalbiuose su dviem komandom: Silverlight ir projektas A. Bendroje sumoje turėjau 5 pokalbius po valandą kiekvienas. Kaip nebūtų keista, bet kodavimo ir projektavimo uždaviniai tikrai pasitaikė įdomūs, kur reikėjo tiek gerai pagalvoti, tiek pademonstruoti .NET ir C# žinias.

Kaip jau ir rašiau, interviu buvo dėl vietos gerai žinomoje Silverlight komandoje ir tik dabar kuriamame projekte A, kuriuo siekiama sukurti aplikacijų sluoksnį virš Silverlight ir WPF šiuolaikinėms „praturtintoms“ verslo aplikacijoms. Šiuo metu aš negaliu sakyti net pilno projekto pavadinimo, todėl sutrumpinau iki vienos raidės. Bendrais žodžiais – projektas žada būti tikrai įdomus, ir kas svarbiausia man, naudos tik naujausias Microsoft technologijas.

Interviu skirti tam, kad tu sudarytum nuomonę apie komandą, o komanda apie tave ir tavo sugebėjimus. Šiandien sužinojau gana malonią žinią – abi komandos pasiūlė man po poziciją. Taigi šiam momentui aš turiu 3 darbo pasiūlymus iš skirtingų Microsoft grupių. Rytoj laikas nuspręsti kuri komanda domina mane labiausiai – ir mano atsakymas bus projektas A.

Pabaigai, šiuo metu aš turiu darbo pasiūlymą iš labai perspektyvos Microsoft komandos, kuri pilnai tenkina mano poreikius, bet… AŠ NENORIU GYVENTI JAV. Taigi grįžęs į Lietuvą aš turėsiu apie mėnesį laiko pagalvoti ir nuspręsti, ar aš esu pasiruošęs bent jau keliems metams persikraustyti į JAV. Šiam momentui aš tikrai pasiilgau Lietuvos…

Įspūdžiai iš Redmondo 14

Parašė Sergejus | 2008-09-09 08:24

Šią savaitę orai pagaliau leido nuvažiuoti į Kanadą. Pirma mes apsistojome Vankuveryje. Asmeniškai man jis patiko daug daugiau nei Seatlas. Centre daug dangoraižių, o priemiestyje – nuosavi namai.

Visai šalia miesto randasi kalnas Grouse, į kuri galima pakilti arba pėsčiom, arba su funikulieriumi. Aš pasirinkau pirmą variantą: 5 minutės ir tu kalno viršūnėje.

Kadangi Vankuveris pastatytas aplink ežero (tiksliau įlankos), tai vakare iš krantų atsiveria labai gražūs vaizdai.

Iš ryto mes nuvažiavome į salą Viktoriją – daugiausiai europietiškos architektūros turintį miestelį. Kadangi miestelis randasi saloje, teko keltis su keltu. Niekada nesu matęs tokio didžiulio kelto – net 6 aukštai!

Viktorija yra mažas, bet labai gražus miestelis. Tiek JAV, tiek Kanadoje nėra tokių architektūrinių paminklų kaip Europoje, todėl šis miestelis ryškiai išsiskiria iš kitų.

Iš Viktorijos mes vėl kėlėmės su keltu, bet šį kartą jau atgal į JAV. Taigi tokia gavosi dviejų dienų kelionė į Kanadą…

Įspūdžiai iš Redmondo 13

Parašė Sergejus | 2008-09-01 23:05

Per šias išeigines neišėjo nuvažiuoti į Vankuverį, bet užtat nuveikiau keletą kitų dalykų.

Pirma pagaliau užbaigiau Microsoft pastatų apėjimą Redmonde. Bendroje sumoje tam prireikė virš 15 valandų!

Taip pat šį savaitgalį Seattle vyko žaidimų industrijos paroda PAX (Penny Arcade Expo) 2008. Aš nesu didelis žaidimų entuziastas, bet kadangi tai yra antra pagal dydį žaidimų paroda Amerikoje, nusprendžiau apsilankyti.

Vienos dienos bilieto kaina yra 30$. Pati paroda padalinta į dvi dalis – žaidimų stendai bei konferencijos. Žaidimų stenduose labiausiai mane suviliojo Star Craft II ir Guitar Hero World Tour žaidimai. Konferencijoje aš buvau tik vienoje, bet užtat kokioje - Fallout 3 pristatyme! Žmonės pradėjo rinktis vietai užimti prieš valandą ar dar anksčiau. Niekada negalvojau, kad žaidimas gali sukelti tokias eiles!

Apibendrinant, paroda visai nebloga, bet aš labiau linkęs prie TechEd stiliaus konferencijų :)

Įspūdžiai iš Redmondo 12

Parašė Sergejus | 2008-08-27 06:49

Po kelionės prie vandenyno praeitą savaitgalį, šis savaitgalis buvo skirtas jėgoms atgauti. Šeštadienį nutariau pratęsti mano ekskursiją po Microsoft pastatus. Šį kartą aš užbaigiau žiūrėti pasatus pagrindiniame komplekse ir apsilankiau taip vadinamame „West Campus“. Tai yra antras pagal dydį Microsoft pastatų kompleksas Redmonde. Nepaisant fakto, kad ten jau yra virš 10 pastatų, tiek pat dar yra statoma. Įdomu žiūrėti kokiais tempais plečiasi Microsoft…

Jeigu viskas gerai, ateinantį savaitgalį važiuosiu į Vankuverį (Kanadą), tad laukite nuotraukų.

Įspūdžiai iš Redmondo 11

Parašė Sergejus | 2008-08-20 08:35

Šį savaitgalį kaip ir planavome, išvažiavome į dviejų dienų kelionę.

Pirmasis mūsų maršruto punktas buvo vandenyno paplūdimys  „Cannon Beach“. Daugelis kolegų siūlė aplankyti jį, taigi pagalvojome kodėl ir ne. Bendras vaizdas panašus į mūsų Baltijos jūros paplūdimius. Pagrindinis skirtumas – aukštos uolos šalia paplūdimio bei virš galvos skraidantys pelikanai.

Vakarop nuvažiavome į Portlandą, kur ir nakvojome. Nuo pat ryto nutarėme aplankyti vieną egzotiškiausių Portlando vietų – kinų sodą. Labai graži ir raminantį vieta… Po sodo pasivaikščiojome po Portlando centrą bei upės pakrantę. Kas nustebino, Portlande yra labai daug įvairiausių pakeliamų tiltų. Įdomiausia tai, kad prieplaukoje pastebėjome net povandeninį laivą :)

Apie pietūs buvome jau prie veikiančio vulkano „St. Helens“. Pagrindinis vulkano išsiveržimas įvyko 1980 metais, bet iki šiol jis išliko aktyvus. Vaizdas iš šalia esančios observatorijos – įspūdingas! Visiem rekomenduočiau aplankyti šią vietą esant galimybei.

Taigi tiek žinių šiam kartui. Tradiciškai daugiau nuotraukų – foto albume.

Įspūdžiai iš Redmondo 10

Parašė Sergejus | 2008-08-16 09:08

Ši savaitė buvo gana rami. Kaip ir planavau, pradėjau dirbti prie mano antros stažuotės užduoties. Šiuo metu rašau testavimo planą, o paskui ir automatinį naujos Windows Live OneCare 3.0 versijos grafinės sąsajos testavimo biblioteką. Taip pat šį ketvirtadienį pristačiau savo pirmos stažuotės dalies rezultatą komandai.

Rytoj važiuoju prie vandenyno, todėl kokį pirmadienį laukite nuotraukų. Tiek šiam kartui…

Įspūdžiai iš Redmondo 9

Parašė Sergejus | 2008-08-08 07:54

Štai ir prabėgo lygiai pusė mano stažuotės (tai jau 6 savaitė Redmonde). Pagal Microsot stažuotės taisykles, 6 savaitę turi įvykti tarpinis rezultatų vertinimas. Taigi trečiadienį turėjau pokalbį su mano vadovu. Kadangi mentrorius yra pilnai patenkintas mano darbu, tai ir vadovas pasakė „viskas OK“. Kaip nebūtų keista, bet pagrindiniai pliusai kuriuos man išsakė – mokymosi greitis ir tai, kad prieš realizuojant užduotį, aš sukūriau ir parodžiau prototipą. Šią savaitę turiu užbaigti visus darbus, o pirmadienį pasiruošti pristatymui… Pristatymui anglų kalba :)

Antradienį buvau tarptautiniams stažuotojams skirtame barbekiu, o trečiadienį – žiūrėjau Batman: Dark Night IMAX kino teatre. Vaizdas ir gardas įspūdingi! Gaila Lietuvoje dar IMAX nėra…

P.S.

Šiandien pasirodė RTM versija SQL Server 2008, rekomenduoju išbandyti. Taip pat galite pasiskaityti kas naujo atsirado šioje SQL Server versijoje.

Įspūdžiai iš Redmondo 8

Parašė Sergejus | 2008-08-04 05:53

Prabėgo dar viena savaitė Redmond‘e. Prasideda 6 iš 12 savaičių, o tai reiškia praėjo beveik pusė stažuotės… Ši savaitė man gavosi daug ramesnė negu galvojau prieš tai. Šią savaitę turėčiau užbaigti visus darbus susijusius su programavimu ir dokumentacijos rašymu. Ketvirtadienį pirmą kartą gyvenime teko rašyti projektavimo dokumentą (design document) anglų kalba. Kas ypač patiko, Microsoft dokumentai visada yra spalvoti (antraštės, paveikslėliai, kodas). Skaityti tokius dokumentus yra žymiai maloniau.

Antradienį dalyvavau ekskursijoje po taip vadinamą Microsoft eHome. Tai buto maketas įrengtas viename iš Microsoft pastatų, parodantis Microsoft ateities namo viziją. Pagrindinis akcentas – centralizuotas visų įrenginių valdymas. Fotografuoti deja neleido, todėl ir parodyti nieko negaliu… Apibendrinant, kelios mintys man pasirodė labai įdomios ir įgyvendinamos, bet į kai kurias žiūriu labai skeptiškai.

Kita naujieną – šią savaitę vyko Microsoft vidinė konferencija skirta techniniams darbuotojams iš viso pasaulio. Į ją atvyko ir keli Microsoft Lietuva atstovai. Šarūno iniciatyva penktadienį padarėme susitikimą su lietuviais dirbančiais Microsoft Redmonde ir Lietuvoje.

Šeštadienį Seattle vyko jūros šventė. Kiekvienais metais ta proga organizuojamas aviašou. Šaunus jausmas kai virš tavęs praskrenda naikintuvas :)

Tiek šiam kartui, trečiadienį einu žiūrėti Batman'o į IMAX. Paskui pasidalinsiu ispūdžiais…

P.S. Primenu, daugiau nuotraukų foto albume.